MAX make up ~ magnetic nail polish set

Vandaag heb ik een leuke review, het gaat hier namelijk om een setje magnetische nagellak van de Action! En tja, als ik zeg Action, zeg ik goedkoop! Dit setje kostte ook maar €1,50 en daarom nam ik het mee om het uit te testen.

Deze set bevat 2 magnetische lakken en een magneetje. Er waren 2 verschillende uitvoeringen, maar ik heb de diagonale strepen meegenomen. In de verpakking zagen de lakjes er heel klein uit maar ze bleken toch wel een mooie inhoud van 8 ml te bevatten. Ik koos voor goud en zilver.

Het is de bedoeling om een best wel dikke laag aan te brengen en daarna het magneetje heel dicht bij de nagel te houden voor 30 seconden. Uiteindelijk kreeg ik het volgende resultaat:

Ik ben best tevreden over dit setje. Ik heb nog nooit eerder magnetische nagellak gebruikt, dus het was wel even wennen. De nagellak brengt niet heel makkelijk aan, maar het is ook mogelijk om 2 dunne laagjes aan te brengen. Het ging er overigens ook niet zo makkelijk af. Je moet er dus wel iets voor over hebben, maar dan heb je wel een mooi effect. Plús dat het maar €1,50 kost natuurlijk 😉

Q: Heb jij dit setje ook al gespot en/of meegenomen uit de Action?

3 gedachten over “MAX make up ~ magnetic nail polish set

  1. Pingback: MAX make up ~ base en top coat | BlackBirdNails

Geef een reactie

