Make me up Paris ~ neon geel!

Geel, geler…. neon geel! Vandaag heb ik een hele leuke swatch op mijn blog, zet snel je zonnebril op en kijk mee…..We hebben het hier over het neongele lakje van Make me up Paris die pasgeleden al in de shoplog voorbij kwam. De dekking is prima na een laagje witte lak, zonder kost het wel zo’n 3-4 laagjes om het dekkend te krijgen. Het kwastje was niet erg bijzonder, het lakte prima.

Ik ben zeer tevreden over deze lakjes, de kwaliteit-prijs verhouding is erg goed.

Dit lakje kocht ik voor +- €2,- bij de Dio Drogist

Wat vind jij van dit lakje?

Geef een reactie

