Essence ~ You belong to me

Dit lakje is zeker wel één van mijn all time favorites want tja, I’m obsessed with blue/green polishes! Daarom is dit lakje van Essence zeker een van mijn favoriete lakjes aller tijden! Essence heeft laatst haar Color and Go lijn veranderd, maar ik wil toch nog deze beauty aan jullie laten zien!

Dit lakje neigt eerder meer naar blauw dan naar groen, maar toch is het niet echt      blauw-blauw. Het heeft ook nog een fijne zilveren shimmer which I love! Volgens mij is dit lakje ook een dupe van het geliefde kleurtje van China Glaze-For Audrey. De dekking was prima na 2 dunne laagjes en de droogtijd viel heel erg mee. De nieuwe Essence lakjes vind ik toch wel iets fijner door het handige kwastje, maar deze zijn ook nog prima!

Deze Essence lakjes zijn niet meer verkrijgbaar, maar de nieuwe lakjes vind je voor €1,59 bij de Kruidvat of grote Trekpleister filialen

Ben jij ook weg van dit lakje?

4 gedachten over “Essence ~ You belong to me

Geef een reactie

