Make me up Paris ~ Paars!

In de shoplog die laatst al langskwam konden jullie ook de paarse lak al zien. Ik ben zelf gek op paars en paarse nagellak draag ik dan ook erg vaak. Vandaar dat dit lakje meenam en afrekende bij de kassa. Kijk snel mee naar de swatches!

Met flits

Zonder flits

De substantie was een beetje waterig, maar na 2 laagjes toch wel dekkend genoeg. Op één of andere manier wil het kwastje niet echt lekker in mijn hand liggen. Nee, geef mij maar een simpele Essence dop! Het heeft een créme finish en ik vind het persoonlijk heel mooi en zeker geschikt voor nail art *hint* 😀

Q: Wat vind jij van dit lakje?

5 gedachten over “Make me up Paris ~ Paars!

Geef een reactie

