Purple flower nail art

Tadaa! Mijn eerste nail art op mijn blog! Ik weet niet waarom, maar deze nail art kwam radomly in mij op. Ik heb als basiskleur de paarse lak van Make me up Paris gebruikt. Lees snel verder om te zien hoe ik hem gemaakt heb…Ik heb stap-voor-stap foto’s gemaakt en ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Op één of andere manier wilde mijn camera niet focussen op mijn duim, dus de foto’s zijn iets aan de vage kant. Genoeg gezegd, let’s go on to the pictures!

Voor deze nail art heb ik paarse nagellak, zilvere nagellak, witte acrylverf, een dottingtool en een dunne kwast gebruiktIk hoop dat jullie het een beetje duidelijk vonden op deze manier, laat het me weten bij de reacties!

Q: Wat vind jij van deze nail art?

4 gedachten over “Purple flower nail art

Geef een reactie

