Pink Tease ~ Glitter!

Vandaag heb ik een review, namelijk over twee low-budget glitterlakjes van het merk PinkTease. Twee fijne lakjes voor een fijn prijsje, kijk je mee?

Ik denk dat dit merk niet algemeen bekend is. Er werden stripers van dit merk verkocht bij de Intertoys, maar verder ben ik het zelf ook nooit tegengekomen. Tot ik ze in het foldertje van de Big Bazar -een soorte mini-action maar dan iets duurder- zag met daarin glitterlakjes van Pink Tease voor €1,- En je snapt wel, toen moest ik ze wel uitproberen!

Aan de onderkant kun je de glitters goed zien: best wel groot, zeshoekig en verschillende kleuren roze en blauw. 1 laagje

 2 laagjesDe potjes vind ik een beetje cheapy ogen, maar de kwaliteit is goed. De lakjes lakten erg fijn, al was het wel moeilijk om de glitters mooi te verspreiden. De kleuren spreken me erg aan, vooral over een paarse lak staan ze erg goed. Ik ben ook helemaal fan van de kwastjes, ik weet niet waarom, maar doorzichtige kwasten spreken mij op één of andere manier erg aan! 

Al met al, ik ben zeer tevreden over deze lakjes, de kwaliteit-prijs verhouding is sehr gut!

Q:Hebben jullie deze lakjes al gespot?

4 gedachten over “Pink Tease ~ Glitter!

Geef een reactie

