Essence ~ absolutely blue + nail art

Essence heeft haar nagellakschap dan wel veranderd, maar ik ben nog steeds dol op de oude kleurtjes. Vandaag heb ik Essence-Absolutely blue voor jullie geswatcht en er een nail art bij gemaakt. Benieuwd? Lees snel verder!

 Een mooi romig blauw lakje met een crème finish. Het kwastje is prima en de droogtijd ook, zoals we van Essence gewend zijn. Ik ben echt helemaal dol op dit lakje geworden! Maar toch heb ik er een nail art bij gemaakt, om een reden die jullie morgen zullen zien….

 Ik heb voor deze nail art witte stempellak van Essence en een nep-Konad plate gebruikt (zie eerste foto). Daarna heb ik met Metallic Silver van LA Colors zilveren accenten aangebracht. Ik vond het wel een schattig effect geven en goed bij het lakje passen. Ik heb er veel complimentjes over gekregen en heb het met veel plezier gedragen. Over het stempelen zelf wil ik nog wel eens een filmpje maken wanneer ik daar tijd voor krijg.

Wat vinden jullie van deze nail art?

9 gedachten over “Essence ~ absolutely blue + nail art

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Nee, een echte nepperd! XD Ik heb een set van 16 image plates voor $18 gekocht waaronder deze. Volgens mij zijn de allemaal precies nagemaakt. De kwaliteit is wel iets minder, maar het werkt prima.

Geef een reactie

