Make me up Paris ~ shimmery blue

We zijn alweer toegekomen aan de laatste lak van Make me up Paris die ik kocht bij de Dio Drogist. Ik ben tot nu toe zeer tevreden geweest met deze lakken. Ook dit lakje valt bij mij zeer in de smaak. Kijk snel mee naar de swatches.

Voor de volgende swatches bracht ik twee laagjes aan.

Zonder flits Met flits

Op de laatste foto kan je de shimmer heel mooi zien. Die zie je in daglicht eigenlijk haast niet maar ik vond het toch wel heel mooi om te laten zien. Het kwastje is normaal en de dekking prima na 2 laagjes. De kwaliteit is dan niet het beste-van-het-beste, maar voor €2,- hoeft dat van mij ook niet.

Wat vind jij van dit lakje?

3 gedachten over “Make me up Paris ~ shimmery blue

Geef een reactie

