La femme beauty ~ creamy met een shimmer

Heb je dat ook wel eens, wanneer je haast geen tijd hebt maar toch niet ongelakt de deur uit wilt? Ik in ieder geval wel, en dan pak ik snel een sheer lakje. Deze van La femme beauty bijvoorbeeld. Kijk snel mee naar de swatches!

                                                           Flits (in de avond)

Bij daglichtIk vind dit lakje erg fijn lakken, na 2 laagjes vind ik hem op z’n allermooiste. Het is eigenlijk een soort sheer, creamy lakje wat je ook onder een french manicure zou kunnen dragen. De blauwige shimmer vind ik ook erg bijzonder en mooi. Ja, ik ben helemaal fan van dit lakje! Oja, en de prijs mag er ook zijn, want dit lakje kocht ik voor €1,- bij de Big Bazar

Hebben jullie ook iets van La femme beauty?

2 gedachten over “La femme beauty ~ creamy met een shimmer

Geef een reactie

