Random nail art ~ marble en stamping

Een paar weken geleden maakte ik deze nail art, een water marble met stamping. Ik moet toegeven, het zier er erg ingewikkeld uit, maar dat valt eigenlijk best wel mee. Benieuwd? Lees snel verder!Ā 


Voor deze nail art bracht ik eerst een laagje Paris Memories 234 (wit) aan. Daarna begon ik met water marble, (hier komt binnenkort meer over!) hiervoor gebruikte ik 262 (groen) en Ā  donker roze. De Paris Memories lakken zijn zeer geschikt om mee te marbelen! Na de water marble stempelde ik met de Essence stampy lakjes de plaatjes van de Essence en de nep-Konad plate.

Het is best wel grappig want ik wilde weer eens water marble proberen en toen zag ik mijn image plates liggen en dacht, ‘hey, waarom doe ik daar niet iets mee?’ Zo kwam deze nail art tot stand en ik ben er best wel trots op!

Wat vind jij van deze nail art?

12 gedachten over “Random nail art ~ marble en stamping

Geef een reactie

