Etos ~ shimmer top coat

Laatst zag ik een bericht van NailsByLaura over Nova van NYC, een zilveren top coat die een mooie subtiele shimmer aan de kleurlak toevoegde. Opeens herinnerde ik me dat ik ergens nog zo’n lakje had liggen, namelijk deze van Etos.

Ik bracht deze lak aan over Sending You Kisses van de Essence Ready for Boarding LE, die van de zomer in de schappen lag. Het leek me wel grappig om zo’n knalroze lak een ‘soft’ tintje te geven.

Met 1 laagje van de Etos lak:

Ik vind het persoonlijk een hele leuke combi en ga het zeker ook met andere knalkleuren uitproberen. Ook denk ik dat dit erg leuk is om in de winter te dragen, als een soort ‘ijsglans’ over de lak (wist echt niet hoe ik het anders moest verwoorden, hihi).

Ik heb dit lakje met 50% korting uit de uitverkoopbak van de Etos gevist, dus ik denk niet dat het nog verkrijgbaar is. Dan zou ik zeker de soortgelijke lak van NYC aanraden, die geeft hetzelfde effect. Deze lak is wel op dit moment verkrijgbaar, namelijk bij de Kruidvat voor €2,99

Wat vind jij van dit lakje?

4 gedachten over “Etos ~ shimmer top coat

Geef een reactie

