Review ~ Nail Heaven Art Kit

Nail art wheels  zijn heel leuk en goedkoop en zeer geschikt om in een nail art te verwerken. Laatst kreeg ik deze nail art kit met wiel van This is It en die wilde ik daarom ook heel graag testen. Lees snel verder!

Deze set bevat een wieltje met meer dan 1000 steentjes, (klink heel erg veel, maar in normale rhinestone wheels zitten er 2000!) een stokje om de decoratie aan te brengen, een nagellijm en een mini top coat.

Op de achterkant van het doosje staat de uitleg stap-voor-stap met kleine plaatjes als voorbeeld. (klik eropom het te kunnen lezen)Ik bracht een paar van deze steentjes aan om mijn nagels die jullie pasgeleden al voorbij hebben zien komen. Ik breng zelf nooit lijm op mijn nagels aan, en zag het ook niet zitten om dat nu te doen. Een transparant lak is ook prima om de steentjes op de nagels te laten plakken. Door het stokje een beetje nat te maken bleven de steentjes eraan zitten en ging het aanbrengen vrij makkelijk. Als laatste lakte ik het geheel af met de top coat. Zie hier het resultaat:

Wat ik wel een beetje jammer vond, is dat door de top coat eroverheen aan te brengen de rhinestones wat egaler werden, het ‘diamant effect’ werd vervaagd. Verder ben ik zeer tevreden over dit setje. Ik heb dit setje gekregen, maar ik heb hem gespot op de Intertoys site voor €3,99 incl. verzendkosten, erg leuk om weg te geven tijdens de feestdagen. Ook op eBay kun je veel van dit soort wieltjes voor een lage prijs vinden.

Wat vind jij van dit setje?

 

8 gedachten over “Review ~ Nail Heaven Art Kit

Geef een reactie

