Review ~ MAX & More nail stamps set

Laatst zag ik bij de Action weer iets leuks liggen: dit nail art stamping setje voor maar €0,99. De Action krijgt steeds meer leuke nail art goodies en dat vinden wij totaal niet vervelend natuurlijk 😉 Kijk snel mee voor de review!
IMG_8907IMG_8911Dit setje bestaat uit een stempel, een schraper (strijker), een stempellak en image plate m45 (stempel plaat) met patronen voor over een french manicure. Ik vind het vrij cheap ogen, vooral de stempellak is superklein en het kwastje kan ook verbeterd worden. Over de image plate zit een blauwe beschermfolie, die je er wel nog af moet halen!IMG_8912Essence-You belong to me, Essence ready for boarding-Sending you kisses, Catrice-Pool party at night, China Glaze-Liquid leatherIMG_8915Ik heb op elke nagel een french manicure gemaakt met verschillende kleuren, van donker naar licht. Dit heb ik zo gedaan zodat ik kon testen of de stempellak wel goed dekte.IMG_8921Op de achterkant staat nog uitgelegd hoe je het setje moet gebruiken. Ik kan zelf aanraden als je voor het eerst stempelt, een filmpje op YouTube op te zoeken. Dat vind ik 10x duidelijker dan zo’n stap-voor-stap beschrijving.IMG_8917Hier het resultaat na het stempelen, en ik ben zeer tevreden. De image plate is diep genoeg uitgesneden en de stempel en de schraper doen goed hun werk. Alleen de stempellak….tja, die heeft zijn taak niet goed voltooid. De lak is totaal niet dekkend en daardoor zeer ongeschikt voor het stempelen. Erg jammer, maar voor €0,99 kun je ook niet zulke hoge eisen stellen.

IMG_8920Hier nog een setje met een andere image plate, er is nog één andere image plate verkrijgbaar, bij de Action bij ons in de buurt heb ik alleen deze twee soorten kunnen vinden. Ik heb zelf al een Essence-plate die hier erg op lijkt, dus deze heb ik als cadeautje gekocht.

Ik kan dit setje zeer aanraden, ik ben er heel blij mee en ga proberen het derde setje ook te bemachtigen. De bijgeleverde stempellak kun je beter vervangen door een andere goed dekkende (stempel)lak. Ik zou snel rennen naar de Action want voor je ’t weet zijn ze de deur al uitgevlogen.

Heb jij dit setje al gespot/meegenomen?

18 gedachten over “Review ~ MAX & More nail stamps set

  1. missprettynails

    Je kunt het niet meer missen, eigen merken, Konad, Essence, zelfs Action nu ook! Ik heb hem ook gehaald, moet er nog een review over schrijven. Voor 1 euro kun je niks misslaan, toch?

  2. Pingback: MAX make up ~ base en top coat | BlackBirdNails

  3. Sjof

    Ik had het al een paar keer geprobeerd, maar het werkte helemaal niet, dus even kijken of iemand er al wat over had geschreven… En godzijdank benoemde je die blauwe folie, want dat had ik dus niet gezien! (en dit is mijn eerste keer stempels dus dat had ik nog niet zelf bedacht ;))

  4. Eline

    Ik heb ze laatst ook gekocht, moet alleen nog even oefenen want ik krijg ga altijd heel snel scheef bij het stempelen op mn nagels 😛 bij onze action was maar 1 dezelfde image plate in alle pakjes, denk dat ik op ebay bij ga bestellen

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Tja, dat heb je met stempelen, oefenen, oefenen, oefenen! Maar als je het uiteindelijke resultaat ziet wee je dat het ’t waard was! Inderdaad, op eBay kun je ook goedkope plates vinden! Tip: je hebt ook enorme plates met heel veel figuurtjes, leuk voor beginners!

  5. Aria

    Superfijn dat ze em nu bij de action ook hebben, heb em vanmiddag toevallig gezien en k dacht tja waarom niet… Nu was k dus ff op google naar recencies aan het zoeken. En alleen maar goede reacties gevonden… Ik ga ze nu dus uitproberen 🙂

Geef een reactie

