NOTD: Sinterklaas

Vandaag is het weer zover: 5 December, ook wel de dag van de pakjesavond! Ik heb speciaal voor deze dag mijn nagels op een bijzondere manier gelakt. Namelijk rood met gouden glitters.IMG_9004Als eerste heb ik op mijn nagels 2 laagjes basecoat aangebracht, omdat rode lak de nagels heel geel kan maken. Daarna bracht ik 1 laagje rode lak aan. Ik heb gekozen van Paris Memories 220, de perfecte rood voor Sinterklaas!IMG_9002Omdat ik dit nogal simpel vond en ik niet veel tijd had om een hele nail art te maken, heb ik ervoor gekozen om er gouden glitters over aan te brengen. Ik heb Make it Golden van de oude Colour & Go lijn van Essence gebruikt. Deze geeft de nagellak een gouden shimmer en verschillende maten gouden glitters.IMG_9004

Ik vind het een erg leuke combi en vind het een goed alternatief voor Sinterklaas nagels als je weinig tijd hebt. Zo ben ik toch een beetje in de Sint-stemming, ook al hebben wij het al gevierd.

Heb jij je nagels speciaal voor vandaag feestelijk gelakt?

PS vandaag bestaat BlackBirdNails precies 1 maand! Yay!

7 gedachten over “NOTD: Sinterklaas

Geef een reactie

