Catrice ~ Put Lavender on Agenda

Catrice lakken zijn zeer populair en staan bekend als budget lakken met een goede kwaliteit. Ik was dan ook totaal niet erg dat ik er een gratis mee kon nemen en koos voor dit oud-paarsige kleurtje. Hier de swatch van het mooie lakje Put Lavender On Agenda.IMG_9015De swatches:IMG_8994 IMG_8995Dit mooie crème kleurtje doet me een beetje aan het denken aan een soort megeling van paars en oud-roze, persoonlijk vind ik hem dan ook erg mooi. Voor de rest is het lakje zoals we van Catrice gewend zijn: een handig, rond afgesneden en dik kwastje, brengt makkelijk aan en is in 2 laagjes helemaal dekkend. Ja, ik ben heel tevreden over dit lakje!

Ik kon deze Catrice lak gratis krijgen van de punten van mijn Kruidvat voordeelkaart, voor 175 kon ik hem gewoon meenemen! Ik weet niet of de actie nog steeds geldt, maar kan het zeer aanraden!

Ben jij ook fan van de Catrice lakken?

6 gedachten over “Catrice ~ Put Lavender on Agenda

  1. missprettynails

    Mooi is hij hè… 😀 Had hem voor de zomer 2 jaar terug gekocht, omdat we toen naar Frankrijk gingen. Frankrijk, lavendel, lavendelkleurige lak! Hahaha 😀 xx

Geef een reactie

