Sinterklaas nagellak kado’s

De Sint is het land al een paar dagen uit, maar wij kunnen nog lekker nagenieten met onze kadootjes. Vandaag laat ik aan jullie zien wat ik van de goedheiligman aan nagellak heb gekregen.IMG_9074Op de bovenstaande foto kun je het samen zien. Het is best wel een hoop, en ik ben er ook erg blij mee!

IMG_9079Als eerste dit mini-nagellak setje van Kleancolor. Deze heet de Techno High collectie en bevat 6 mini lakjes met een metallic finish. Ik heb dit kadootje zelf uitgezocht en ben er heel blij mee! Ik maak liever geen swatches van de lakjes, aangezien er maar 5 ml aan inhoud in zit, en het dus een beetje zonde vind. Maar natuurlijk komen ze vanzelf langs op mijn blog! 😉IMG_9080Als tweede heb ik dit Magnetic nail polish setje van MAX make up gekregen. Ik had hier al een setje van, met zilver en goud die al als review op de site zijn langsgekomen.

IMG_9081Dit setje met een base- en top coat komt ook van MAX make up. Hier komt morgen een review over dus ik ga er nog niets over verklappen!

IMG_9083Dit lakje kreeg ik niet op pakjesavond, maar al eerder. Ik kreeg dit lakje met het kadospel en ben blij dat ik deze heb gekregen. Het is een mooie top coat van het merk Casuelle die een beetje vergelijkbaar is met Snow Globe van China Glaze. De swatch komt hopelijk snel op de site!

IMG_9085Een mooi lakje van Essence kon natuurlijk ook niet missen. Dit lakje heet Iced Strawberry Cream en komt uit de Nude Glam lijn. Ik wilde hem al heel graag hebben en heb ook al een swatch gepland.IMG_9086Als laatste een mooi paars lakje van de Hema. Dit lakje was totaal een verassing en ik vind hem nog prachtig ook! In het potje is een metallic finish en een oranje-achtige glitter te zien, wat ik heel mooi vind. Ook hier weer: de swatch volgt snel.

Dit waren alle lakken die ik hem gekregen, en ik ben er heel blij mee. Ik heb een gezellige pakjesavond gehad en dat vind ik zelf het belangrijkste.

Hebben jullie nog veel nagellak gehad op 5 december?

8 gedachten over “Sinterklaas nagellak kado’s

  1. Arletta

    Mooie lakjes heb je allemaal gehad! Wij doen suprises van €15,- en een vadeau nog van €15,- voor suprise kreeg ik 2 imageplates en een konad stempellak! En daarnaast nog een cadeaubon. Dat werd een Essie lakje en een Rimmel london haha.xx

Geef een reactie

