MAX make up ~ base en top coat

De Action begint voor mij steeds leuker te worden. Na de magnetische nagellak en stempel set heb ik een review over de base en top coat die gisteren al langs kwamen. Benieuwd? Lees snel verder!IMG_9051De base coat:

IMG_9059De base coat ziet er in het flesje blauw uit, maar is transparant op de nagel. Het brengt makkelijk aan. De substantie is erg waterig, waardoor het snel in de nagelriemen wil glijden wanneer je iets teveel aanbrengt, maar dat is niet de bedoeling. De base coat droogt zeer snel, wat erg prettig is.

De top coat:
IMG_9060De top coat is net als de base coat erg waterig van structuur. Ook brengt het wel makkelijk aan en droogt de lak snel. Het geeft de nagellak een mooie glans wat ik zelf heel mooi vind.

Na 1 dag beginnen er al wel wat chips in de lak te komen, wat heel jammer is. Er komen meestal al snel chips op mijn nagels, maar met mijn Essence top coat heb ik daar minder last van. Daarvoor een minpuntje dus. Voor de rest ben ik er wel aardig positief over, vooral over de droogtijd ben ik erg te spreken. De base coat heeft mijn nagels wel  beschermd, maar niet opvallend goed.

IMG_9053

Over het algemeen ben ik wel tevreden met de lakken. De kwaliteit is niet helemaal perfect, maar voor de prijs (waarschijnlijk rond de €1,-) hoef je het niet te laten. Deze lakken zou ik wel heel erg kunnen aanraden als je op zoek bent naar een goedkope base en top coat en je je nagellak vaak verandert.

Heb jij de base en top coat van MAX al geprobeerd?

8 gedachten over “MAX make up ~ base en top coat

Geef een reactie

