Glitter en Luipaard Print ~ nail art

Vandaag heb ik een superglitterige (is dat een woord trouwens?) nail art voor jullie. Deze nail art maakte ik eigenlijk maar aanleiding van de ByBeautyBloggers Gala Competitie. Ik ging voor een nail art met heel veel glitters en daar kwam een luxe luipaard print bij.IMG_8892

Voor deze nail art heb ik  stap-voor-stap foto’s gemaakt.IMG_8883

Ik begon met mijn nagels wit lakken. Ik heb 2 laagjes van Paris Memories 234 gebruikt.IMG_8886Vervolgens heb ik een half hartje en diagonale strepen met de gouden lak van Miss Sporty gemaakt.

IMG_8888Ik heb de blauwe glitterlak van BK gebruikt (hier komt later nog een swatch/review over!) om het op te vullen.
IMG_8889Met de paarse lak van Paris Memories heb ik stipjes op de gouden gedeeltes gemaakt.
IMG_8891Met Liquid Leather van Chine Glaze en een satéprikker maakte ik de luipaard print af.
IMG_8892Tenslotte heb ik de zwarte LA Colors Art Deco striper gebruikt om de print te omlijnen.IMG_8903Op mijn duim heb ik nog een hartje gemaakt, dit keer in het midden. Ik vond dit goed bij het design passen.

Voor het kerstgala ga ik wel andere nagels maken, maar die zien jullie dan wel rond die tijd verschijnen. 😉

Wat vind jij van deze nail art?

9 gedachten over “Glitter en Luipaard Print ~ nail art

Geef een reactie

