Essence ~ Oh My Glitter!

Paarse lakjes zijn zeker favoriet bij mij, en als er dan een mooie bijzondere glittershimmer in zit, ben ik helemaal verkocht! Vandaar dat dit lakje van budget merk Essence in mijn mandje bemandde. Lees verder voor de swatches…EssenceOMGIk heb de swatches met verschillende licht soorten gemaakt zodat de glitters je de glitters goed kan zien.

FlitsIMG_9025

 ZonlichtIMG_9022

SchaduwIMG_9034Zoals je ziet zijn de glitters een beetje roze/oranje, heel mooi bij een paars lakje vind ik! Hier nog een paar close-ups van de glitter:
IMG_9040 IMG_9057Ik vind hem persoonlijk heel erg mooi. De dekking valt wel iets tegen, de substantie was wat waterig, het kostte 3 laagjes om het resultaat van de swatches te krijgen. Gelukkig droogt de lak wel snel, ik kon haast meteen weer aan het tweede laagje beginnen. Het kwastje is zoals we gewend zijn: rond en een beetje aan de brede kant, heel praktisch en ook de prijs mag er zijn: €1,59 voor 10 ML. Ik vind dit lakje zeker een aanrader, de drie laagjes vind ik het resultaat wel waard!

Wat vind jij van dit lakje?

7 gedachten over “Essence ~ Oh My Glitter!

Geef een reactie

