NOTD ~ Oh my Flower Fimo!

Vandaag weer een Nails Of The Day. Deze keer heb ik Oh My Glitter van Essence wat opgefleurd met Fimo figuurtjes van fimo. Heel simpel, maar een leuk effect. Kijk snel mee!fimoflowerIk durfde dit geen nail art te noemen, aangezien ik hier maar 10 minuutjes over deed. Het enige wat ik namelijk hoefde te doen, was bloemetjes aanbrengen en stipjes te maken met een lakje van Paris Memories, as simple as what?!  Het resultaat:

IMG_9065 IMG_9067

De fimo bloemetjes komen uit dit wieltje, die ik heb gekocht op ‘de Zwarte Markt’ in Beverwijk voor €1,-  Ook kun je deze wieltjes voor een lage prijs op eBay vinden. Ik vind ze erg leuk om te verwerken in een nail art of om ze, als je weinig tijd hebt, alleen over een kleurlak aan te brengen. Ze zijn er in vele soorten en fleuren alle manicures op.IMG_9071

Maak jij ook (regelmatig) gebruik van fimo’s?

5 gedachten over “NOTD ~ Oh my Flower Fimo!

  1. missprettynails

    Ziet er leuk uit! Ik heb ook fimo’s, fruit en bloemetjes. Die waren al voorgesneden en in een nagelwiel gestopt. Vond ik achteraf helemaal niet fijn: ze zijn veel te dik! 😦 Als fimo’s te dik zijn is het echt heel moeilijk om ze te laten blijven zitten!

Geef een reactie

