Essence Fantasia nagellak swatches

Essence komt bijna elke maand met een nieuwe Limited Edition. Dit keer was dat Fantasia, een bijzondere collectie met mooie kleuren. Ik nam 2 van de 4 lakjes mee, namelijk 01 Elves Like Lilac en 04 Have You Seen My Unicorn?

IMG_923801 Elves like lilac:IMG_9250IMG_9253


Dit paarse lakje heeft een mooie, subtiele, blauwe shimmer wat erg goed bij het lakje past. Dit lakje is een beetje sheer, maar dekkend in 2 laagjes. Ik was bang dat dit lakje een beetje zou lijken op Oh My Glitter van Essence, maar de shimmer van dat lakje bestaat meer uit roze en blauwe glitters.

04 Have you seen my unicorn?IMG_9208IMG_9209

Dit lakje heeft een zachtroze kleur en een mooie metallic finish met een zilveren shimmer. Jammer genoeg kostte het me wel 3 laagjes om het lakje dekkend te krijgen, maar dat heb ik voor dit prachtige lakje wel over!IMG_9242

De Essence Fantasia lakjes kosten €1,89 en zijn te koop bij de Kruidvat en in sommige Trekpleister filialen. Deze lakjes horen bij een LE dus zijn maar tijdelijk verkrijgbaar.

Wat vind jij van deze collectie?

13 gedachten over “Essence Fantasia nagellak swatches

  1. Dorien

    Oh echt twee leuke lakjes! Vooral de paarse vind ik leuk. Ik ben langzamerhand een beetje verslaafd aan het worden aan essence.. Je hebt echt hele mooie nagels trouwens! Waarmee verzorg je je nagelriemen?

Geef een reactie

