Nail polish & me TAG!

De nail polish & me TAG, deze tag ging al op een aantal blogs rond. Ik vond hem erg leuk en heb hem daarom voor jullie ingevuld.

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?

Ik denk nu rond de 130, met base-top coats en stripers meegeteld. Het aantal kleurlakken die ik bezit is rond de 100. Best veel maar niet heel erg veel als je beseft dat ik al meer dan 2 jaar obsessed van nagellak ben. 🙂

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?

Volgens mij is dat Paris Memories, ik kan het gewoon niet laten om deze lakjes voor €1,- mee te nemen! De kleuren zijn niet erg speciaal, maar werken wel heel goed met water marble.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?

Uhh….ik denk dat ik toch paars moet zeggen, paars is ook één van mijn favoriete kleuren, vandaar. Ik denk dat op de tweede en derde plaats blauw en roze staan, of misschien wel groen….

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

Vast wel, al zou ik dat niet op dit moment weten. Shimmer, glitter, holo, metallic….verder kom ik eigenlijk niet. :$

5. Welke nagellak draag je het meest?

Ik denk dat ik toch Dirty Berry van Catrice moet zeggen, het prachtige pronkstuk van de vaste Catrice collectie dat inmiddels al 2 jaar in het schap ligt! Die mooie paarse kleur, die holo finsh…ik ben echt heel erg dol op dat lakje, het is ook 1 van de eerste lakjes die ik kocht!6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?

Ik heb nog 3 oude halflege Essence potjes staan. Ik blijf toch maar denken dat ik die ooit is een keer nodig zal hebben voor een nail art, maar heb ze tot nu toe nog geen één keer aangeraakt.

7. Gebruik je een basecoat?

Ja, altijd eigenlijk. Meestal gebruik ik Essence Studio Nails 24/7 Base, maar ik experimenteer ook wel eens met andere budget-base coats.

8. Gebruik je een topcoat?

Ja, meestal wel, al wil het soms wel even vergeten. Vooral met nail arts vind ik dat top coat  niet mag ontbreken! Mijn favoriet van dit moment is Essence Sealing Top Coat, van de Fruity LE.

9. Stempelen of uit de losse hand?

Ik vind alletwee erg leuk om te doen en om te dragen. Ik doe meer aan stamping als ik niet zoveel tijd heb, voor een echte gecompliceerde nail art neem ik wel even de tijd 😉

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?

Hmm…dat is een lastige! Ik ben dol om mooie shimmers maar ik denk toch dat ik voor de crème finish ga, omdat ik daar nog van alles mee kan doen, bijvoorbeeld nail art of er een andere lak over dragen.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?

Eigenlijk wel, hihi! Eerst had ik ieder geval 1x in de week ongelakte nagels, nu heb ik mijn nagels altijd voorzien van een laagje lak.

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

Volgens mij maar 2, namelijk 2 lakjes uit de Essence Fantasia LE. De swatches komen trouwens binnenkort online!IMG_9238

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Neem de tag gerust over!

Heb ik foto’s van jou geplaatst? Laat het me even weten, dan vermeld ik jouw site bij de foto of als je dat wilt, vervang ik jouw foto door een andere foto.

Heb jij deze TAG al gedaan?

15 gedachten over “Nail polish & me TAG!

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Wat vervelend! Misschien breng je wat dikkere lagen aan? Daardoor droogt de nagellak erg langzaam. Het is beter om meerdere dunne laagjes aan te brengen. Breng je altijd al dunne laagjes aan? Misschien moet je wat langer wachten voordat je een tweede laagje aanbrengt. Lukt het nog steeds niet? Een bak met (ijs)koud water helpt goed met het versnellen van de droogtijd. Vul een bak met water en zet het een tijdje in de koelkast, haal het eruit en doe je handen erin. Ik hoop dat de tips je helpen, veel succes!

Geef een reactie

