Essence ~ Circus Confetti

Essence blijft toch wel een van de favoriete budgetmerken qua nagellak voor mij. Vooral de Special Effect Toppers spreken mij erg aan. Deze lakken fleuren elke crème lak op, ideaal! Vandaag de swatch van de bijzondere Circus Confetti.

IMG_9191Ik heb deze glitter topper over een blauw crème lakje van de Essence- Ready For Boarding collectie, namelijk Via Airmail. Na 2 laagjes kreeg ik het volgende resultaat:
IMG_9160Nadat de lak droog was, bracht ik 1 laagje van Circus Confetti aan.

IMG_9175

Wauw, ik vind het effect heel leuk! Allemaal verschillende kleuren en groottes glitter, gaaf! Het lakken ging prima, de substantie is niet te dun en niet te dik. Het kwastje is ook prima, recht afgesneden met transparante haartjes. Good job, Essence!
essencecircus

Hier nog even een close-up, voor meer glitters kun je natuurlijk nog een extra laagje aanbrengen, maar ik vind het zo al feestelijk genoeg. Ik denk dat deze glitters leuk zijn voor elke kleur ondergrond, van wit tot zwart en groen tot roze, alles kan!

Ik ben zeer te spreken over dit lakje, het is één van mijn favorieten geworden! Voor €1,89 kan je dit lakje ook echt niet laten liggen! Dit lakje is waarschijnlijk alleen in de grotere Kruidvat filialen te vinden omdat het in het tweede Essence schap ligt.

Wat vind jij van dit lakje?

10 gedachten over “Essence ~ Circus Confetti

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Leuk is ‘ie he? Ja inderdaad, maar ik heb een handig trucje van andere nagellakliefhebsters gehoord: een watje/pad met nagellakremover op de nagel leggen en er aluminiumfolie omheen wikkelen. Een paar minuten laten zitten….en dan eraf trekken! Als het goed is zit er geen glitter meer op de nagel!

Geef een reactie

