Kerst nail art ~ zilver met marentak

Kerst ligt alweer voor de deur, hoogste tijd voor een kerst nail art! Vandaag laat ik jullie deze last-minute kerst nail art zien.mistletoeVoor deze nail art gebruikte ik:

IMG_9343Essence – Sweet as Candy (niet op de foto), Miss Sporty – zilver, Paris Memories – rood, Catrice – Run Forest Run, Action – zilver glitter buisje

Als eerste bracht ik een laagje van Essence Sweet as Candy aan. Nadat dat helemaal droog was plakte ik french tip guides aan (van de Action, maar ook op eBay te koop). Ik heb de wat hoger aangebracht dan mijn natuurlijke tip om mijn nagels langer te laten lijken. Ik bracht 2 laagjes zilveren lak aan en kreeg het volgende resultaat:

IMG_9306

Na een paar minuten was de lak droog en kon ik de guides verwijderen.
IMG_9308Ik vond het zo op zich al wel mooi, maar met kerst ga ik voor echt feestelijk en koos er daarom voor om wat glitters erover te strooien. Daarvoor plakte ik als eerst mijn nagels af, en bracht daarna een laagje transparante lak aan.

IMG_9313

Vervolgens strooide ik er wat zilveren glitters over:
IMG_9315

Het resultaat:
IMG_9321Ik heb mijn nagels zo gedragen op het kerstgala, maar voor het kerstfeest zelf wilde ik het nog wat ‘kerstiger’ maken. Ik koos ervoor om een marentakje op mijn duim- en ringvinger te maken:

IMG_9325

Tadaaa! Ik vind het zelf best wel goed gelukt, feestelijk is het sowieso! Dankjewel voor het lezen en een hele fijne kerst toegewenst! Merry Christmas!

Wat vind jij van deze kerst nail art? En hoe doe jij jouw nagels voor kerst?

5 gedachten over “Kerst nail art ~ zilver met marentak

  1. missprettynails

    Dat ziet er erg leuk uit! Ik heb op al mijn nagels zilveren glitterlak, met van beneden af een gouden overloop. Op de ringvinger heb ik geen overloop gemaakt, maar een kerstmuts die ook in mijn filmpje voorkwam 😀

    My Recent Post: jij bent de jury: Dressed Dresses!

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Dankjewel! Jouw nagels zijn vast heel mooi!
      Wil je misschien stoppen met My recent post of Latest post? Ik zie het als een soort van promoting van jouw eigen blog en dat hoort hier natuurlijk niet thuis 😉

Geef een reactie

