Casuelle ~ Coat me on Top!

Glitters, wie is er nou niet dol op? Groot, klein, rond, vierkant, roze, groen…. Vandaag laat ik swatches van dit glitterlakje van Casuelle zien, en dat de glitters daarvan mooi zijn, is zeker!IMG_9281Even een close-upje van de glitters:IMG_9300Ziet er mooi uit, toch? Het deed me in eerste instantie denken aan Snow Globe van China Glaze, maar die kleuren zijn net iets anders.IMG_9277

Ik heb ze eerst even geswatcht op een nagelwiel over wit en zwart. Met de zwarte lak eronder komen de kleuren goed uit, je ziet vooral oranje, rode en groene glitters. Over een witte lak ziet hij er veel zachter en liever uit, persoonlijk vind ik dat erg mooi.

IMG_9289

IMG_92921 laagje over Elves like Lilac uit de Essence Fantasia LE, niet dat ik het lakje niet bijzonder genoeg vond, maar ik was het een beetje zat na een paar dagen. 😛                                      Ik vind het effect erg mooi en subtiel, natuurlijk kun je ook 2 laagjes gebruiken voor een wat feestelijkere look.

Het aanbrengen ging erg soepel: fijn kwastje en goede substantie. Over de prijs ben ik niet zeker, ik heb dit lakje gekregen als kado. Waarschijnlijk is de prijs zo’n €2,- en is het verkrijgbaar bij de Intertoys.

Wat vind jij van dit effect?

6 gedachten over “Casuelle ~ Coat me on Top!

  1. missprettynails

    Ik geef je gelijk: glitters zijn awesome! Kende het merk nog niet, moet toch eens vaker gaan snuffelen op de beautyafdeling van Intertoys! Bij Bart Smit schijnen ze goed gepigmenteerde ogoschaduwpalettes te hebben voor iets van €3,-! 😀

Geef een reactie

