Nailart Battle: Nieuwjaar

Allereerst, happy new year! Ik wens jullie een mooi, gezond en gelukkig 2013! Vandaag, 1 januari is niet alleen de eerste dag van het nieuwe jaar, maar ook de eerste dag van de nail art battle! Het thema is ‘happy 2013’ lees snel verder om te zien wat we gemaakt hebben!logo's samenAls eerste laat ik de nail art van MissPrettyNails zien, klik hier om naar haar artikel te gaan. Zij heeft een feestelijke nail art gemaakt met veel glitter en zilver gemaakt.nailart samen

Mijn nail art hebben jullie gisteren al langs zien komen met een tutorial. Ik heb als basiskleur blauw gebruikt met zilvere gradient en zilveren glitters. Ook heb ik 2013 erbij geschreven.

newyearnails

Ik hoop dat jullie de eerste battle van het jaar leuk vonden, de volgende battle komt op 15 januari en heeft het thema ‘winter’.

Wat vind jij van de battle? Hoe vind je de nail arts geworden?

7 gedachten over “Nailart Battle: Nieuwjaar

Geef een reactie

