Essence Snow Jam ~ 01 Goofy-Blue

De Essence Snow Jam TE ligt alweer een paar dagen in de schappen. Ik heb één nagellakje meegenomen, namelijk 01 Goofy-Blue. Een blauw lakje met een mooie frosty finish, heel erg winters dus! Lees verder voor de swatch.IMG_9615 2Voor de volgende swatches bracht ik 2 laagjes aan.
IMG_9591Goofy-Blue heeft een mooie lichtblauwe kleur, die me aan ijs laat denken. In de lak zitten mooie zilveren glittertjes, die een frosty finish geven. Dit lakje heeft van zichzelf een glanzende finish.
IMG_9613

Het potje is hetzelfde als we gewend zijn van Essence, leuk vormgegeven, lange hals en een breed, rond afgesneden kwastje. Dit vind ik zelf heel prettig lakken. De droogtijd is ook prima, na een paar minuten kon ik al over de lak heen gaan.IMG_9620

Dit is een erg fijn en bijzonder lakje dat ik zeer kan aanraden. Het hoort bij een TE, en is dus tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat. De prijs is lekker budget, namelijk €1,69.

Heb jij een lakje uit de Snow Jam TE gekocht?

13 gedachten over “Essence Snow Jam ~ 01 Goofy-Blue

  1. BeautyFace

    Waahh ik baal echt heel erg! 😦 Ik ben gisteren namelijk in de stad geweest. Normaal is die Kruidvat daar netjes op tijd met LE’s, maar nu lag de nieuwe collectie van zowel Essence als Catrice er nog niet! Sad me ghe ghe. Morgen moet ik er weer heen om iets af te halen, misschien (hopelijk!) hebben ze de collectie dan wel! Ik heb veel leuke dingen uit de Snow Jam collectie gezien!

  2. beautystuffnl

    Ik heb de paarse gekocht voor een vriendin omdat ze binnekort jarig is. Verder heb ik voor mezelf dat setje mini nagelvijltjes gekocht. Supercute! Ik was aan het twijfelen of ik die handcreme zou kopen, en heb het toch niet gedaan. Ik heb namelijk nog eentje van Herome staan. Toch heb ik beetje spijt dat ik ‘m niet heb meegenomen, hij is helemaal niet duur en heb een goede review gelezen.

Geef een reactie

