Essence Nude Glam ~ Iced Strawberry Cream

Nude lakjes zijn mooie classy lakjes die leuk staan bij elke outfit en elke gelegenheid. Zelf ben ik helemaal dol op nude lakjes. Essence kwam vorig jaar met een nieuwe nagellaklijn, Nude Glam genaamd. En je snapt vast wel, dat ik daar helemaal fan van ben! Vandaag de swatch van de bijzondere Iced Strawberry Cream.IMG_9336Voor de volgende swatches bracht ik 2 laagjes aan.IMG_9112Dit lakje heeft een zachtroze kleur met een hele fijne, subtiele zilveren glitter. Iced Strawberry Cream heeft een mooie dekking in vergelijking met andere nude lakjes, die soms totaal niet willen dekken. Het brede en rond afgesneden kwastje lakt erg fijn. Het resultaat is wel een beetje streperig, maar niet erg opvallend.IMG_9098Een echte topper, als je het mij vraagt. Ook de prijs is fijn, voor €1,59 mag je dit lakje meenemen bij de Kruidvat.

Wat vind jij van nude lakjes? Heb jij een favoriet?

12 gedachten over “Essence Nude Glam ~ Iced Strawberry Cream

  1. Marlayne

    Ik wilde vandaag hazelnut cream pie kopen bij de kruidvat, maar op alle lakjes lag een vieze gele laag.. Ik wilde het niet eens meer kopen toen ik dat zag..

      1. Jewelyz

        Dat heb ik wel vaker gezien, ook bij mijn eigen lakjes. Dat komt omdat ze te lang rechtop staan en dan al de vloeistof die lichter is dan de lak zelf naar boven drijft. Als je even goed schudt dan zit het weer goed gemengd en lakt het prima, je ziet er niets van! 🙂

  2. happyannanas

    Mooi! Ik vind nude altijd heel mooi staan, maar draag het zelf bijna nooit. Ik heb drie nude lakjes maar doe er eigenlijk niks mee, soms gebruik ik ze als base coats maar verder ook niet. Toch vind ik het zeker niet lelijk, lekker rustig. 😀

Geef een reactie

