Prizemail van BlossomPolish

Vandaag heb ik een ander artikel dan normaal. Ik ben namelijk in de prijzen gevallen op de blog van Carolina, BlossomPolish. Ik won haar eerste giveaway en ben superblij met de leuke prijzen! Lees verder om te zien wat ik allemaal gekregen heb.prizemail2IMG_9784

Een zak met allemaal leuke spulletjes….nice!IMG_9786

Als eerste de body spulletjes: 2 maskertjes, 1 body splash en 2 testertjes. Ik vind ze allemaal erg fijn, vooral de geurtjes ruiken heerlijk!IMG_9788

Dan iets waar je me altijd blij mee kunt maken: nagellak! Ik ontving 2 H&M lakjes: Purple en Summer Sunrise, de Essence peel off base coat, de Miss Sporty Disco Tech top coat en een heel mooi Catrice lakje: George Blueney. Ook kreeg ik een liquid eye shadow van Catrice.

De lakjes komen vanzelf als review of swatch langs op de site. Nogmaals bedankt Carolina voor alle leuke spulletjes, ik ga er zeker gebruik van maken! Neem trouwens ook even een kijkje op haar blog, ze heeft leuke artikelen en je kunt nog tot 20 januari meedoen met haar secret winactie!

Wat vind jij van de prijzen?

6 gedachten over “Prizemail van BlossomPolish

Geef een reactie

