Nail art Experiment: Salt nails

Nail art is creatief zijn, en dus ook experimenteren. Ik zag deze techniek al een tijdje geleden voorbij komen op verschillende nail-blogs en besloot mijn zout erbij te pakken en het uit te proberen.
saltnailsIk heb het zout over het Essence lakje ‘Iced Strawberry Cream’ aangebracht.IMG_9133Als eerste bracht ik een top coat aan en daarna strooide ik er wat zout overheen. Het was best lastig om de zout ook op de zijkanten van de nagel aan te brengen, maar uiteindelijk is het me (een soort van) gelukt. Als laatste bracht ik er nog een top coat overheen.
IMG_9149Nog even een foto van veraf. Ik vind het effect op zich wel grappig, maar niet erg mooi. Het zou best kunnen dat ik het helemaal fout heb gedaan, want er zijn nog best wat kale plekken te zien. Nee, deze nail art methode is niets voor mij. Het zou misschien wel mooi zijn met een witte achtergrond, en er een soort sneeuw-nail art van maken, maar ik laat de zout nu maar in het kastje staan in plaats van op mijn nail art tafeltje.

Wat vind jij van het resultaat? Heb jij deze methode wel eens uitgebrobeerd?

17 gedachten over “Nail art Experiment: Salt nails

  1. Silvy

    Haha erg leuk om te experimenteren, maar ik vind het resultaat best wel rommelig haha. Ik zou het zelf denk ik niet snel doen. Maar nu je het zegt, misschien is het wel mooier als je een witte basis hebt! Dan lijkt het misschien een beetje op ijs-kristallen.. hmm.. misschien ga ik dat wél uitproberen.

  2. BeautyLiner

    Het ziet er grappig uit vind ik, ik wil het ook eens gaan proberen. De basiskleur ziet er bij dit mooi uit! Hoelang is het blijven zitten?

Geef een reactie

