Tip: Catrice lakken 50% korting!

Toen ik op verschillende blogs las dat alle Catrice nagellak was afgeprijsd met 50% korting werd ik super blij, want met korting zijn de lakken dus maar €1,35 per stuk! Ik heb 4 lakjes gekocht en wil die graag aan jullie laten zien!catrice kortingOm de lakjes met korting te krijgen was eerlijkgezegd een groot gedoe. Toen ik woensdag naar de Kruidvat sjeesde en niks van korting zag was ik diepbedroefd. Van iemand anders hoorde ik dat ze contact had opgenomen met de Kruidvat twitter. Dus stuurde ik een berichtje naar @KruidvatService om te vragen wat ik moest doen. Gelukkig waren ze erg vriendelijk en namen contact op met het filiaal bij mij in de buurt. Het bleek een beetje misgegaan te zijn, maar uiterlijk om 3 uur zou de korting aangegeven zijn. Ik was helemaal blij en koos deze 4 lakjes uit:IMG_9903

Catrice Steel my Soul – Steel my Heart – No Snow Petrol –  Dirty Berry

De eerste 2 lakjes zijn Brushed Metal Effect lakken die ik al vaak op blogs langs heb zien komen, die schijnen een bijzondere finish te hebben. Ook koos ik voor een bijzondere blauw/groene lak met hele mooie shimmer, No Snow Petrol. Ik heb ook een back-upje aangeschaft van mijn favoriete Catrice lak: Dirty Berry. Natuurlijk komen alle lakken uiteindelijk als swatch op de site terecht!IMG_9908

Waarom de lakken van Catrice met korting uit het assortiment gaan is niet helemaal duidelijk. De meest logische reden is dat de flesjes worden veranderd. Voor mij hoeft dit eigenlijk dit persé, ik vind de vormgeving er professioneel uitzien en de dop ligt prima in de hand. Ik ben erg benieuwd wat Catrice er van gaat maken!

Heb jij al lakjes met 50% korting gescoord?

20 gedachten over “Tip: Catrice lakken 50% korting!

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Dan heeft het filiaal het niet goed doorgekregen. Tweet het anders naar @KruidvatService, die nemen contact op met het filiaal zodat je wel van de korting gebruik kunt maken. 🙂

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      In principe geldt het in elk filiaal, als het er niet staat bij de display kan het zo zijn dat het wel in de kassa staat. Als dit ook niet zo is, kan het zijn dat het filiaal het niet helemaal goed begrepen hebben. Tweet dan naar @KruidvatService, die nemen contact op met het filiaal.

  1. Arletta

    Onze kruitvat heeft nog geen bordjes hangen. Ze beginnen me een beetje vervelend te vinden onderhand omdat ze al 2x een Essence TE terplekke voor me in elkaar moesten zetten omdat andere kruitvats ze al verkochten!x

      1. Arletta

        Geen idee! De kruitvat is sinds semptember heel sloom geworden doordat het meisje die over de make-up gaat nu studeerd en minder werkt. Maar ook toen met gratis catrice lakjes met je kruitvat pas werkte nog niet:p ik ga vandaag gewoon naar een ander dorp in de kruitvat kijken ^^

Geef een reactie

