Winterse ijskristallen stap-voor-stap tutorial

Gisteren konden jullie in de battle mijn winterse nail art zien. Ik heb stap-voor-stap foto’s gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe ik de sneeuwvlokken heb gemaakt. Lees snel verder!winternailartIMG_9640Als basislak heb ik GoofyBlue uit de Essence Snow Jam TE gebruikt, klik hier om de swatches te zien. Verder heb ik mijn witte LA Colors striper gebruikt en zilveren hexagons (Xenos).nailartwinterHier zie je stap-voor-stap wat ik gedaan heb. Als eerste heb ik 2 kruisjes per nagel gemaakt. Als tweede deed ik tussen 2 lijnen een extra streep, iets kleiner dan de eerste strepen. Als laatste maakte ik 2 ieniemini streepjes op de uiteindes van elke lijn. Ook verbond ik alle lijnen als een soort cirkel vlakbij het midden.IMG_9651Als laatste deed ik de hexagons op het midden van elke kristal en…klaar! Het lijkt misschien moeilijk maar oefening baart kunst! En nou alleen nog maar wachten op een grote sneeuwbui……

Hoe vind je de nail art geworden?

6 gedachten over “Winterse ijskristallen stap-voor-stap tutorial

Geef een reactie

