Catrice George Blueney

Catrice staat hoogbovenaan in mijn lijstje van favoriete budget nagellak merken. De kleuren zijn mooi en bijzonder en de kwaliteit goed. George Blueney won ik met Carolina’s giveaway en daar ben ik zeker heel blij mee! Kijk mee voor de swatches…IMG_9927Op de volgende swatches draag ik maar 1 laagje

georgeblueneyGeorge Blueney is een zeer donkerblauw/groen lakje met een blauwe shimmer. Een hele mooie combinatie, vind ik. De foto hierboven is in de schaduw genomen, de foto hieronder in zonlicht.
georgeblueney2Wauw, ik ben op slag verliefd geraakt. Dit lakje dekt verassend goed, 1 laagje was al genoeg. Het lakken ging erg soepel met het brede, rond afgesneden kwastje. Het lakje begon al wel snel te chippen, maar je mag ook niet veel verwachten van een budget-lakje.

Ik kan dit lakje 100% aanraden! Catrice lakken zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €2,69 maar let op, alle Catrice lakjes zijn nu de helft van de prijs en kosten nu maar €1,35.

Heb jij dit lakje in jouw stash? Wat vind je ervan?

8 gedachten over “Catrice George Blueney

Geef een reactie

