Collectieve Shoplog

De ene shopt veel kleding, de ander veel make up….maar mensen zoals ik zijn verslaafd aan nagellak kopen! Vandaag laat ik jullie een paar lakjes en nail art spulletjes zien die ik de laatst gescoord heb.shoplog2

Wat ik heb gekocht:IMG_9803Als eerste de producten van de Action. Ik heb een nieuw magnetic nail polish setje gekocht met een paarse en zilveren lak en een ster-magneet, verder kocht ik een nieuw nail stamps setje en een paars lakje.IMG_9796Deze Million Styles top coats van Catrice vond ik in de uitverkoopbak, ze waren ‘zogenaamd’ afgeprijsd. Volgens mij was de orginele prijs ook al €2,99 of heb ik het mis? Ik kocht de lakken Holo que Tal? en Godfather of Pearl.
IMG_9775Bij de Etos was de actie 1+1 gratis op alle nagellakken en nagelverzorging eigen merk. Ik kocht als eerste een nagelverharder en nagelolie. Deze 2 ben ik al volop aan het testen en komen binnnenkort als review op de site langs!

IMG_9798Ook kocht ik 2 lakjes. Een lichtroze met glitter en een hele bijzondere duochrome glitter lakje. Ook hier, de swatches volgen snel!IMG_9707Als laatste heb ik deze stamping producten van bornprettystore. Ik heb gekozen voor 2 plates met dierenprint en strikjes. Ook heb ik een dubbel stempelkussen met schraper ontvangen. Review volgt!

Ik hoop dat jullie het een leuke shoplog vonden! Vinden jullie shoplogs leuk om te zien? Of zie je liever andere artikelen op BlackbirdNails?Β Let me know!

Wat vond jij ervan? Heb jij nog leuk geshopt?

16 gedachten over “Collectieve Shoplog

  1. yazylicious

    Wat raar dat je 3 euro moest betalen voor de Catrice lakjes aangezien ALLE lakjes (ook de Le die overigens net iets duurder zijn dan de standaard) voor de helft van het geld zijn dus zouden ze eigenlijk rond de 1,60 moeten kosten nu 😦

  2. Arletta

    Leuke aakoopjes! ben benieuwd naar de imageplate met de strikjes. Het duochrome etos lakje scoorde ik afgelopen week ook ^^ en
    @yazy alle LE lakjes hoorden niet bij de 50% kortingsactie..

  3. Polish Alcoholic

    Dat paarse lakje van de Action ziet er interessant uit!
    Oh en… Catrice is normaal ook €2,99 :/ Misschien heeft iemand ze per ongeluk in de bak gedaan?! In ieder geval zien ze er beide leuk uit! πŸ˜€

Geef een reactie

