BPS review: stamping

BornPrettyStore is een Chinese webshop met heel veel make up, nail art spulletjes en sierraden voor een klein prijsje. Vooral de stempel producten vallen erg in de smaak, deze keer review ik 2 plates en een dubbele stempelkussen met schraper.IMG_9716

Als eerste het stempelkussen het schrapertje.

IMG_9715

Dit stempelkussen heeft 2 kanten, een groene en een roze. De groene kant is voor kleinere afbeeldingen en de roze voor full-nail plates. Met de kleine kant kun je goed richten en bepalen waar je de image wil hebben. Het roze stempelkussen is zacht wat erg handig is als je een afbeelding over de gehele nagel wilt stempelen. Het ligt lekker in de hand en rolt gemakkelijk, een echte aanrader! Je kunt dit setje hier vinden voor $3,03 (€2,25).

Dan de plates (klik op de afbeelding voor een vergroting)

platesDe plate aan de linkerkant is m57 en de rechter is QA37.
plates2
Aii, de plaatjes op m57 zijn te klein voor mijn nagels! Nu moet ik toegeven dat mijn nagelbedden veel langer zijn dan het gemiddelde, maar dames met lange nagels moeten dus dubbel stempelen. De full-nail image van QA37 is wel groot en kan dus in 1x op de nagel worden gestempeld.stampingZoals je ziet komen de afbeeldingen vrijwel compleet op het stempelkussen terecht. Af en toe zie je een ontbrekend stukje, maar dat ligt niet aan de plates. Ik vind de plaatjes ook erg leuk en vooral erg schattig. Als je erg lange nagels hebt, kan ik m57 niet aanraden, maar voor de rest heb ik niets op de plates aan te merken. Op de webshop is een groot assortiment aan plates dus je vind altijd wel iets leuks, klik hier als je alle plates wilt bekijken. De plates zijn $3 (€2,25) en daardoor lekker budget. 
IMG_9952
Ik heb over George Blueney van Catrice een paar plaatjes gestempeld en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over de producten.

En het beste van allemaal: BornPrettyStore geeft standaard gratis verzending over de hele wereld! Heb je nog een vraag, stel hem gerust bij de reacties.

Heb jij al eerder van deze webshop gehoord en/of besteld?

10 gedachten over “BPS review: stamping

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Ja, de spullen waren goed in bubbelplastic verpakt. De verzending duurde wel wat lang, maar dat komt doordat het van de andere kant van de wereld moet komen 😉 Gemiddeld duurt het zo’n 3 weken, maar dan heb je ook wat!

Geef een reactie

