Flower nail art – Pre-Spring Challenge Contest

Laatst zag ik dat PolishAlcoholic samen met MommyLovesNailPolish een nail art challenge organiseerde, namelijk de Pre-Spring nail art Challenge. Ik koos ervoor om met een paar dagen/onderwerpen mee te doen, vandaag dus het thema ‘flowers’IMG_0165Voor deze nail art heb ik de volgende producten gebruikt:IMG_0170BPS paars – Catrice Sing hey dirty lilah – ART Talent acrylverf wit, geel, zwart (+blauw en rood om paars te maken) – dottingtool – detail brush – platte kwast

flowernailart

Als eerste lakte ik mijn nagels met de mooie paarse lak van BornPrettyStore. Daarna maakte ik met witte acrylverf bloemblaadjes op mijn nagels, met aan de binnenkant een beetje geel. Vervolgens omlijnde ik die met zwarte acrylverf en een dun kwastje. Ik maakte vervolgens met mijn dotting tool paarse stippen aan de binnenkant van de bloemblaadjes. Als laatste maakte ik met behulp van mijn dotting tool grote en kleine stippen op de rest van de nagel met Hey dirty lilah van Catrice.IMG_0165Sorry voor de tipwear, de lakjes van BPS zijn erg mooi maar blijven niet zo lang zitten. Jammer genoeg is de geel op de foto niet erg zichtbaar, maar ik real-life zie je het 10x beter. Als je ook wilt deelnemen aan de challenge, er komen nog een paar dagen aan, klik hier voor meer informatie. Ik hoop dat jullie het resultaat leuk vinden! Deze 2 weken zullen er wel meer nail arts voor de challenge langs komen soย stay tuned!

Hoe vind jij de nail art geworden?

29 gedachten over “Flower nail art – Pre-Spring Challenge Contest

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Heel erg bedankt!
      Die heb ik een paar maanden geleden gekocht bij de Trekpleister, ik weet niet zeker of ze nog verkrijgbaar zijn. Ik heb ze voor het laatst nog bij de Kruidvat gezien dus misschien vind je ze daar nog?

      1. Marlayne

        Ik had ergens gelezen dat ze ook acrylverf bij de Xenos verkochten, maar moet het ook nog speciaal voor je nagels zijn of niet?

    2. blackbirdnails Berichtauteur

      Ja, volgens mij hebben ze bij de Xenos ook dit soort acrylverf, en ik heb ze ook gezien bij de Action, waar ze iets goedkoper zijn. Nee, dit hoeft niet speciaal voor nagels te zijn hoor! ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

