Etos – 105

Dit lakje van Etos kwam laatst al in de collectieve shoplog langs. Normaal gesproken ga ik nooit voor dit soort lichte lakjes, maar ik vond hem er heel bijzonder uitzien en nam hem mee, om hem vervolgens te swatchen.IMG_9875Voor de volgende foto gebruikte ik 2 laagjes:
IMG_9813Zoals je ziet is dit lakje erg sheer en dekt het erg niet goed. Dit vind ik wel jammer aangezien ik wat meer dekking had verwacht. Op zich heeft het wel iets moois, je kunt ook maar 1 laagje aanbrengen voor een mooie glans. Toch heb ik liever niet dat je de tip van mijn nagel erdoorheen ziet. Het lakje heeft een soort metallic finish met een subtiele zilveren glitter, die het lakje speciaal maakt. Met dit soort finishes heb je wel snel strepen en dat is ook hier het geval.IMG_9816Met 3 laagjes begint het ergens op te lijken, mijn tips zijn niet zichtbaar meer en de kleur komt beter voor z’n recht. Drie laagjes klinkt misschien wel veel maar de lak is dun van substantie en droogt snel, wat een groot voordeel is. Het kwastje is recht afgesneden en heeft een normale breedte: niet te dun en niet te dik. Het lakken ging prima en soepel.

Uiteindelijk ben ik toch wel blij dat ik dit lakje heb meegenomen. De drie laagjes zijn het resultaat wel waard. Je kunt nummer 105 vinden in het vaste assortiment van de Etos voor €2,49.

Wat vind jij van dit kleurtje? Ben jij fan van de Etos lakken?

8 gedachten over “Etos – 105

Geef een reactie

