Rainbow nail art – Pre spring nail art challenge

Vandaag is het thema voor de Pre-Spring nail art challenge Rainbow, veel vrolijke kleuren dus, yay! Ik heb een rainbow gradient gemaakt en daarna een water marble toegevoegd. Lees snel verder!IMG_0246IMG_0235Ik heb mijn meest kleurige crรจme lakjes bij elkaar gezocht en die op volgorde gezet, waardoor de kleuren in elkaar overliepen. Ik heb alle kleuren onder elkaar op een stukje keukenspons aangebracht en die vervolgens over mijn nagel heen gesponsd.IMG_0229

Na het schoonmaken rond mijn nagels met een wattenstaafje met nagellakremover en het aanbrengen van top coat kreeg ik het volgende resultaat:IMG_0232

Ik vond de nail art op deze manier al erg leuk, maar wilde er toch nog iets extra’s aan toevoegen. Deze water marble wilde ik al lang doen en vandaag ben ik daar eindelijk aan toegekomen. Voor deze marble gebruikte ik de volgende lakjes:IMG_0236

Over het marbelen zelf wil ik nog eens een filmpje maken. Je kunt ook op YouTube filmpjes zoeken als je nog niet weet hoe het moet.IMG_0248

Tadaaa! Ik ben heel trots op het resultaat. Het marbelen had wat beter gekund maar ik vind het zo ook wel leuk geworden.IMG_0247

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie deze nail art ook geslaagd vinden. Wil je meer informatie over de challenge, klik dan hier.

Hoe vind jij de nail art geworden? Geslaagde rainbow nail art of niet?

21 gedachten over “Rainbow nail art – Pre spring nail art challenge

    1. Merel

      Dankjewel Arletta! Wat jammer, bij mij duurde het ook erg lang voordat ik het onder de knie had. Tip: de Paris Memories lakken werken suupergoed met marbelen! ๐Ÿ˜€

  1. BeautyLiner

    Heb dit ook al een paar keer gedaan; zwart met “gaten” en daaronder een regenboog patroon! Altijd weer erg mooi vind ik! Het heeft iets aparts, vrolijks en toch wel wat zomers!

  2. Pingback: Eva’s First Water Marble…and Rainbows. Pre-spring Challenge Day 14 « Flight Of Whimsy

Geef een reactie

