Icecream nail art – Pre spring nail art challenge

Vandaag de nail art van dag 10 van de pre-spring nail art challenge. Het thema is ‘ice cream,’ superleuk! Mijn ijsjes zijn een mengeling van cupcakes en ijs, maar ik vind het resultaat erg leuk geworden. Lees verder voor de stap-voor-stap foto’s!IMG_0190Dit heb ik gebruikt:IMG_0197

Stap-voor-stap foto’s:icecreamAls eerste lakte ik mijn nagels met Mint Macaroon van NYC, behalve mijn ringvinger, die lakte ik met Iced Latte van de Essence Nude Glam lijn. Ik maakte een bakje voor het ijs en gaf die pastelkleurige strepen, net als alle andere nagels. Voor de pastel kleuren heb ik mijn neon stripers van MAX met een beetje wit gemengd. Met een dotting tool en witte lak van Paris Memories maakte ik het ijsje en stippen. Opnieuw gebruikte ik de stripers, maar deze keer voor de hageltjes. Als finishing touch een kersje op de taart, oftewel het ijs. Et voíla! Heerlijke ijsjes/cupcakes op je nagels!IMG_0190

Hoe vind jij de nail art geworden? Zie je er ijsjes of cupcakes in?

12 gedachten over “Icecream nail art – Pre spring nail art challenge

Geef een reactie

