Sponging nail art – Pre spring nail art challenge

Dit is alweer de laatste dag dat ik meedoe met de pre-spring nail art challenge. Vandaag was het thema ‘sponging.’ Ik heb gekozen om een gradient te maken met roze en laat dat vandaag in een tutorial zien.IMG_0251

Klik hier  om de tutorial op YouTube te bekijken.

Hoe vinden jullie het resultaat geworden? Wil je vaker tutorials zien of liever niet?

10 gedachten over “Sponging nail art – Pre spring nail art challenge

    1. Merel

      Heel erg bedankt! Wat lief, ik zal het onthouden!
      Ja, als het goed is heb ik alles wat ik heb gedaan ingevuld. Nu maar hopen dat ik randomly wordt gekozen! 😉

Geef een reactie

