Nailart Battle: Valentijnsdag

Over 2 weken is het alweer zo ver: valentijnsdag 2013! BeautyLiner en ik hebben voor deze dag een nail art gemaakt en laten die vandaag zien in onze ‘battle.’hd-liefde-achtergrond-met-een-rood-kopje-in-de-vorm-van-een-hartje-hd-hartjes-wallpaper-fotoAls eerste de nail art van BeautyLiner. En wauw, wat ben ik dol op haar nail art! Ze heeft LOVE op haar nagels geschreven en er een bloemetje en een hartje bijgedaan, übercute! Op haar blog vind je meer informatie.foto2

Dan mijn nail art. Ik heb als basis de gradient nail art gebruikt die deze week al langs kwam op de site. Klik hier als je die nog niet gezien hebt. Ik heb met zwarte acrylverf hartjes gemaakt en de rest opgevuld. Ook bracht ik glitters aan van Essence Twins – Julia en Pink Tease – roze glitter.
IMG_0283PS vandaag bestaat mijn blog alweer een kwart jaartje, hoera!

Hoe vind je ze geworden? Weet jij al wat je op je nagels draagt met Valentijn?

11 gedachten over “Nailart Battle: Valentijnsdag

Geef een reactie

