MAX Caviar set review

Na de crackle, magnetische en stempel setjes is het beauty-huismerk van de Action gekomen met weer een nieuwe trend op nagelgebied: Caviar nails. Ik koos ervoor om de gekleurde balletjes mee te nemen en het setje te reviewen.IMG_0221Dit setje heeft 3 stappen: lakken, top coaten en beads aanbrengen. Ik begon daarom ook met mijn duim en ringvinger wit te lakken en de rest van mijn nagels roze, met Aretha’s        R-E-S-P-I-N-K van Catrice.IMG_0300De witte lak was helaas een beetje teleurstellend. De substantie is erg dik waardoor het lakken erg moeilijk gaat. Gelukkig dekt het lakje wel snel: na 2 laagjes was de lak zo wit als sneeuw. Ook van het roze Catrice kleurtje bracht ik 2 lagen aan.

Nadat alletwee de lakken droog waren bracht ik de top coat aan en was het tijd om balletjes te strooien!IMG_0301Whoppa! Een derde van de balletjes belandde op mijn nagel en de rest viel op het bakje eronder, wat helemaal niet erg is omdat je ze later toch weer terug stopt. Ik liet mijn nagels drogen en streek toen voorzichtig langs mijn nagel om de overtollige beads te verwijderen. Daarna bracht ik weer een laagje top coat aan en kreeg het volgende resultaat:IMG_0310Ik vind het resultaat best grappig geworden. In eerste instantie leek het me niks om balletjes over de hele nagel te strooien, maar ik vind het er zo wel leuk uitzien met al die kleurtjes. Om alle nagels nu vol balletjes te hebben lijkt me niets, maar op alleen de accent nagels staat het erg leuk.

Maar nu, de grote vraag waar iedereen op wacht….blijft het ook zitten? Jawel hoor! Ik heb deze mani een paar dagen gedragen en er waren maar weinig balletjes afgevallen. Er is haast geen verschil met hoe het  direct na het aanbrengen was. Nu moet ik toegeven dat ik in totaal wel 3 lagen top coat erover heb gesmeerd, maar that’s not a big deal. 😉 Je hoeft ook niet bang te zijn dat de balletjes snel op zijn, na 4 nagels was er maar ongeveer 1/8 uit het flesje.

Het verwijderen was wel een kleine issue, ik heb ervoor gekozen om eerst een watje met nagellakremover over de nagel heen te leggen en het goed te laten doordrenken. Daarna heb ik voorzichtig met mijn nagel de beads weggeschraapt.IMG_0298Dit setje is het uitproberen zeker waard! Je vind deze in het make-up schap van de Action voor maar €0,79

 Wat vind jij van deze nagel trend? Heb jij dit setje al uitgeprobeerd?

21 gedachten over “MAX Caviar set review

    1. Marly

      Weet je of iedere Action hem al heeft?
      Of moet hij bij sommige nog binnen komen?
      Ik bedoel meer, ligt hij al lang in het assortiment?

  1. Arletta

    Ik heb ze al, maar dat had je al gezien ^^ Maar ik gaat de kleur niet weg na topcoat? ik doe nooit topcoat na caviar beads omdat 1x mn balletjes zilver werden ervan!
    xx

    1. blackbirdnails Berichtauteur

      Hihi, inderdaad! Ja, daar had ik wel een beetje last van. Ik heb het zo ‘zwevend’ mogelijk aangebracht XD Het valt gelukkig ook niet zo op met kleur, met zwart kan ik me wel voorstellen dat je dat heel erg ziet! x

Geef een reactie

