Catrice – Brushed Metal Effect lakken

Naast prachtige crème lakken heeft Catrice ook speciale lakken in het vaste assortiment: de Brushed Metal Effect lakken. Deze drogen mat op en hebben een speciale glitter. Vandaag laat ik beide swatches zien.IMG_0412IMG_0373Een grauwig lila kleurtje met gouden glitter/shimmer, dat is de beste beschrijving die ik kan geven van deze lak.. De glitter valt in daglicht niet erg op, maar in de zon valt ‘ie veel meer op. Ik vind het zo een erg mooie combinatie. Steal My Soul dekt geweldig goed, 1 laagje was al voldoende.

IMG_0385

De kleur van Steal My Heart is wat moeilijker te omschrijven. Het is een soort donkerbruin met koele ondertoon en voornamelijk blauwe glitters, erg bijzonder dus! Dit lakje dekt ook erg goed, maar toch waren 2 laagjes toch wel nodig.IMG_0400

Het lakken ging ook prima met het brede, rond afgesneden kwastje dat we van Catrice gewend zijn en de lak droogt lekker vlot. Het enige minpuntje van deze lakken is dat het chipt als een gek. Na 1 dag kreeg ik al tipwear. Dit komt ook doordat ik er geen top coat overheen heb gedragen, want daardoor verandert het effect. Erg jammer dus, want deze lakken had ik wel wat langer willen dragen.

Afgezien van het chippen ben ik erg blij met dit lakje. Ik weet niet zeker of het nog verkrijgbaar is, maar je zou het moeten vinden bij de Kruidvat of Trekpleister voor €2,69

Heb jij de Brushed Metal Effect lakken al aan je stash toegevoegd?

10 gedachten over “Catrice – Brushed Metal Effect lakken

  1. Jewelyz

    Mooie lakjes! Ik heb ze ook allebei gescoord 🙂

    Merel ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Ik vind je blog erg leuk en origineel, en daarom vind ik dat je deze Award verdiend!
    Op mijn blog lees je meer informatie over wat je moet doen om hier kans op te maken.

    Groetjes Mirjam

Geef een reactie

