NOTD Valentijnsdag nail art – snoephartjes!

Veertien Februari, de dag van de liefde, is zeker een speciale dag en daar hoort dan ook een speciale nail art bij. Ik koos ervoor om lieve snoephartjes te maken en laat die vandaag zien.snoephartjesToen ik dit bericht aan het typen was kwam ik ergens achter, ik ben de foto’s van de gebruikte producten vergeten! Excuse me, Excuse me! Ik kan wel vertellen dan ik een wit lakje van Paris Memories als basis heb gebruikt en voor de hartjes acrylverf van de Trekpleister met witte van Van Eick heb gebruikt.IMG_0433Ik vind het resultaat best geslaagd, al had ik wat meer schaduw effect op de hartjes kunnen maken. Ook de tekst had iets geperfectioneerd kunnen worden, maar van veraf ziet het er redelijk echt uit. En het is immers Valentijnsdag, iedereen is op een roze wolk dus ik neem aan dat niemand het opmerkt 😉
IMG_0428Ik hoop dat jullie het resultaat leuk vinden en ik wens jullie allemaal een mooie Valentijnsdag ♥ Have fun!

Hoe vinden jullie het resultaat? Wat draag jij op je nagels vandaag?

10 gedachten over “NOTD Valentijnsdag nail art – snoephartjes!

  1. bladiblue

    Wauw! Super mooie manicure! Ik kwijl zowat van de lekkere snoepjes…waar ik nu best wel zin in heb. :3

    Ik heb verschillende nail arts op mijn nagels; toxido pakje met roze, french manicure, wat stippels en nog wat anderen. 😀

    Als nog ookal is het zaterdag happy valentine’s day!

    x’

Geef een reactie

