NOTD: B-day manicure

Vanochtend heb je al kunnen lezen dat ik vandaag jarig ben. Ik heb speciaal voor vandaag een leuke nail art gemaakt en die wil ik jullie natuurlijk graag laten zien!bdaymanicureIk had geen zin om een uitgebreide nail art met slingers, balonnen en taart te maken en koos ervoor om een simpele nail art te maken met dingen die ik leuk/mooi vind. Ik heb gekozen om mijn mini Kleancolors uit het Techno High setje als basis te gebruiken omdat ik gek ben op metallic lakjes. Voor de nail art zelf heb ik voor mijn favoriete stamping plates gekozen, namelijk m78 en m79 van BornPrettyStore.IMG_0435

Als eerste heb ik mijn duimen en ringvingers gelakt met Metallic Jungle en de rest van mijn nagels met Metallic Purple. Daarna ben ik aan de slag gegaan met mijn stempelspullen en heb ik m78 voor mijn duim- en ringvinger en voor de rest van mijn nagels het stippenpatroon van m79 gebruikt.IMG_0466IMG_0467

Hoe vind je deze mani geworden? Draag jij zelf iets speciaals met je verjaardag?

19 gedachten over “NOTD: B-day manicure

Geef een reactie

