Pakketjes ontvangen – VS en Zwitserland

Als nailpolish-addict is Nederland veel te klein om alle mooie lakken te scoren. Daarom ben ik erg blij met nagellakken uit het buitenland. Ik kocht lakken van Karine uit Zwitserland en won er ook een paar van Leslie uit Amerika. Lees snel verder!IMG_0355Ik begin met de lakken van Karine uit Zwitserland.IMG_0364Toen ik op haar blog een preview van de Essence Hugs & Kisses zag was ik op slag verliefd op de glitterlakken. Ik vroeg haar of ze die naar mij wilde opsturen en ze was zo aardig om dat voor mij te doen. Ook mocht ik haar blogsale al voor publicatie zien en koos daar ook een paar lakken van uit.IMG_0367Hier zijn ze dan, de glitterlakken! Op volgorde: Crazy In Love – More Than Words – Dreams For Sale – Sunshine And Red Roses. De flesjes zijn iets kleiner dan normaal en bevatten 5 ml.IMG_0369Deze 3 lakken komen van de blogsale. Als eerste Irreplaceable, een Essence lakje uit het oude assortiment. Ook kocht ik Purple Diamond uit de Multi Dimension. Het derde lakje, Style for Summernights kreeg ik er gratis van Karine bij,Β how sweet!IMG_0370Ik kocht er nog 2 pronkstukken bij voor mijn collectie. Namelijk een lak van Ludurana en eentje van Essie. Van het merk Ludurana had ik nog nooit gehoord, maar het schijnt dat het allerlei prachtige multichrome lakken bezit. Karine had Emocionante nog over, een multichrome lakje met blauw, paars, oranje en een klein beetje groen. Het lakje van Essie komt uit de Luxeffects lijn en heet As Gold As It Gets.IMG_0356Deze lakken en nail art spulletjes won ik van Leslie uit de Verenigde Staten, en oh my wat ben ik er blij mee!IMG_0360Als eerste 3 lakken van Pure Ice. Dit merk is alleen in Amerika verkrijgbaar. Ik ontving de volgende kleuren (op volgorde): Silver Lining – Stop And Stare – Viva Las Vegas. Vooral Stop And Stare vind ik heel erg gaaf en gaat vaak gedragen worden.IMG_0361Dan 3 lakken van Julep. Ook dit merk zul je niet in Nederland aantreffen. De kleuren zijn van links naar rechts: Mischa – Helena – Sharon.Β I just love them!IMG_0362LA Colors stripers vind ik superfijn werken en ik ben dan ook erg blij met deze twee. De kleuren heten Silver en Magnetha. De zilveren heb ik zelf al maar een back-upje kan nooit kwaad πŸ˜‰IMG_0363Als laatste kreeg ik ook nog een slippertje met een vijltje, mesje, knipper en schaartje en een zakje met glitters.

Ik ben heel erg verwend door deze lieve dames! Ik hoop dat ik jullie niet te jaloers heb gemaakt, hihi πŸ˜› Bedankt voor het lezen!

Hoe vind je het? Krijg jij geregeld pakketjes met nagellak uit het buitenland?

17 gedachten over “Pakketjes ontvangen – VS en Zwitserland

  1. Jewelyz

    Oh wauw wat een hoop glitter! πŸ˜‰ Ik vind die Hugs & Kisses van Essence echt super, zitten er nou ook kleine hartjes in? Cute! Is die lijn alleen daar te koop of komt hij nog naar NL? Ben erg benieuwd naar de reviews!! πŸ™‚

    1. Merel

      Ja, inderdaad! Volgens mij zit ik in een glitterperiode XD De Hugs & Kisses LE was alleen verkrijgbaar in Duitsland en Zwitserland en komt niet naar NL zover ik weet

      1. Lotus

        Bij zo’n verdwaald winkeltje , met gel douche spullen vogue Axe dove, enz. Maar hij lag in de kortingsbak en dat winkeltje is nu weg, dus ik denk dat het voor 1 malig is en dat het gewoon uit VS kwam ofzo xD maar wel vaag. Hij was maar 1 euro.. πŸ™‚

  2. Bibiane

    Ooh geniet ervan πŸ™‚ Ik ga vooral vaak naar het buitenland om nagellak te kopen haha :p even naar Duitsland rijden en massaal nagellak inslaan. In april ga ik naar Londen voor nagellak πŸ™‚

  3. arletta

    Ik ben heeeel jaloers op je Julep lakjes en de Hugs&kisses glitter nagellakken! Ik ben al heel lang benieuwd naar de Julep nagellakken!! Wil je een keer een review plaatsen?:D Echt gave dingetjes allemaal.xx

Geef een reactie

