Catrice – Dirty Berry

Als ik één lak van Catrice mag aanraden, is dat Dirty Berry. Deze paarse lak bevat prachtige holografische glitter en is daarmee mijn all-time-favourite. Lees verder voor de swatches!
IMG_0101Daglicht:
IMG_9999Dirty Berry heeft een middel-paarse kleur en mini holografische glitter. Deze vallen bij normaal daglicht (zoals hierboven) niet erg op maar geven het lakje toch nét even dat beetje extra.

Zonlicht:IMG_9986Is het geen beauty? In het zonlicht worden alle kleuren van de regenboog zichtbaar en geven dit lakje een feestelijke finish. Niet alleen de kleur is geweldig, ook dekt Dirty Berry fantastisch, 1 laagje was al voldoende. Chippen doet ‘ie wel al na 2 dagen, een goede top coat is wel van belang.

Voor deze lak moet je wel rennen naar de Kruidvat, het nagellak assortiment van Catrice krijgt een make-over en ook Dirty Berry is de klos. Je zou hem nu moeten vinden voor €1,35 als hij nog niet uitverkocht is.

Heb jij Dirty Berry in jouw stash? Wat is jouw all-time-favourite?

18 gedachten over “Catrice – Dirty Berry

  1. Lotus

    Super!, ik hoor iedereen over dit lakje de bekende bloggers, ik heb hem ook maar ik heb hem xkunne gebruiken gewoon goed dicht gedaan enzo , en hij was naa 1 nacht he-le-maal slijmy .. jammer .. maar hij si bij jou echt heel mooi!

  2. Loes

    Ik had hem al heel erg lang en vond hem nooit zo bijzonder. Toen zag ik op blogs altijd holographische (hoe schrijf je het ook alweer?) nagellakken en ik wou ze zo graag, maar kon ze nooit vinden 😦 Toen vroeg mijn moeder of ik haar nagels wou lakken, en ik pakte dit lakje.. toen liep in in de zon en zag het effect.. ik werd opslag verliefd 🙂 Heb hem nu ook op mijn nagels 🙂

Geef een reactie

