Review – Etos nagelolie

Verzorging van de handen en nagels zijn van groot belang voor nailpolish-addicts. Daarom was ik erg benieuwd naar deze nagelolie van Etos. Ik heb dit product een paar weken lang getest en vertel jullie vandaag wat mijn hierover is.IMG_9781Mijn oog viel meteen op alles wat de olie belooft:

– Herstelt droge of beschadigde nagels                                                                                    – Activeert de nagelgroei

Klinkt veelbelovend, maar doet het ’t ook?

IMG_9499

Dit flesje komt in een klein doosje. Het design is best wel basic, een blauw doosje met wat strepen en een handje. Het flesje zelf is rond en heeft een blauwe dop, het bevat best aardig wat: wel 10 ml!

Wat me opviel zodra ik het doosje had uitgepakt, was het kwastje. Rond afgesneden, fijne haartjes…nee, daar niet van, het kwastje stond scheef! Op zich geen probleem, aangezien je die alleen gebruikt om een druppeltje op de nagel aan te brengen. Als je er echt mee zou moeten lakken, had het wel een kleine issue geweest.IMG_9782

Het gebruik ging prima, ik bracht elke keer dat mijn nagels ‘naakt’ waren (ca. 2x in de week) een beetje aan en masseerde dat goed in op mijn nagels en nagelriemen. Mijn nagels zagen er daarna mooi en verzorgd uit. Ook roken ze hééérlijk, zoet maar toch fris. Een paar minuten later was de olie ingetrokken en was het tijd om de handen te wassen en mijn nagels weer van een kleurtje te voorzien.

Eindconclusie

Deze nagelolie is erg fijn in een gebruik en geeft mooie gezond-ogende nagels. Maar maakt het ook de beloftes op het doosje waar? Het herstelt de nagel niet meteen, maar het helpt op ten duur wel. Of het de nagelgroei versnelt weet ik niet zeker, erg veel verschil merk ik in ieder geval niet. Ik kan het wel aanraden als je op zoek bent naar een fijne nagelverzorging voor een klein prijsje, maar je moet er niet te veel van verwachten.

Deze nagelolie is voor €3,25 bij -hoe kan het ook anders- de Etos

Gebruik jij speciale nagel(riem)olie? Heb jij een favoriet?

6 gedachten over “Review – Etos nagelolie

  1. Lotus

    Ik gebruik geen nageltje, olie of olie voor mijn nagels, het helpt voor geen meter bij mij en het enige wat ik er van krijg is van die velletjes! Ik bijt ze gelukkig niet. Ik gebruik wel de repair en grow simulator ofzo van hema ! Die doet het opzich.. Wel goed.. Hij is ook fijn, en hij.ruikt heel neutraal.. Misschien die eens proberen! 😉

Geef een reactie

