Paris Memories glitterlakken swatches

De laatste tijd zit ik echt in een ‘glitterperiode.’ Hoewel de glitterlakken me vroeger koud lieten ben ik er nu gek op. Ook deze glitters van Paris Memories kon ik niet weestaan en probeerde ik uit op mijn nagels.IMG_0571

Geswatcht over zwart, links is 252 en rechts is 254IMG_0523252 is een transparante lak met groene, rode en goud/zilveren glitters. Door de kleuren doet het me denken aan kerst, maar het is niet persé een ultiem lakje voor de kerst. 254 bevat wat meer glitters dan 254. De kleuren zijn voornamelijk blauw en roze. De lak is ook niet 100% transparant, maar maakt de basiskleur net iets rozer. Beide glitterlakken bevatten meerdere groottes glitters.

Ik bracht 1 laagje van beide glitterlakken aan over 2 laagjes van Tanger van WIC by Herôme. De volgorde is 252 – 254 – 252 – 254.

IMG_0513De lakken brengen makkelijk aan, de substantie is niet te dik of te dun. Het kwastje is vrij smal en recht afgesneden en lakt prima. De lakken bevatten 11 milliliter aan inhoud, waar je best lang mee kan doen aangezien je maar 1 laagje nodig hebt. Het enige wat ik wat minder vind, is de vormgeving van het flesje. Paris Memories heeft laatst haar flesjes vernieuwd maar ik vond de oude versie toch wat professioneler ogen. Jammer, maar het gaat immers om de lak, en die blijven erg fijn!

IMG_0521 Paris Memories lakken zijn verkrijgbaar bij de Big Bazar en Douglas voor een leuke prijs van €0,99. Heb je geen Big Bazar of Douglas in de buurt die deze lakken verkoopt? Op internet vind je een groot assortiment voor €1,50.

Wat vind jij van deze glitterlakken? 

7 gedachten over “Paris Memories glitterlakken swatches

Geef een reactie

