Shoplogje Kruidvat + Trekpleister

Ik had mezelf voorgenomen niet zoveel nagellak meer te kopen, maar dat is veel moeilijker dan ik dacht! Bij de Kruidvat en Trekpleister hadden ze zulke leuke lakken voor zulke leuke prijzen dat ik ze wel móest meenemen…IMG_0600IMG_0608Als eerste kwam ik deze spullen tegen terwijl ik in de uitverkoopbakken van de Kruidvat aan het snuffelen was. Een special effect topper en 3 plates, en guess what? Allemaal waren ze afgeprijsd voor €0,99! Ik weet dat de special effect toppers normaal zo’n €1,99 kosten en de plates €1,59 dus dat was zeker niet mis. De special effect topper heet Glorious Aquarius.IMG_0609IMG_0601Naast de Kruidvat werd ook de Trekpleister onveilig gemaakt. Ik liep ‘toevallig’ (*kuch kuch*) langs het Catrice schap en zag dat alle lakken, op 1 na dan, nog in het schap stonden. En jawel hoor, allemaal met 50% korting. Ik Meet Me At Coral Island als zomerkleurtje voor mezelf en Dirty Berry voor iemand anders, voor wie weet ik nog niet.

Ookal is het toch aardig veel in een korte tijd (voor mijn doen), ik heb er in totaal niet veel aan uitgegeven. Ik ga alles zeker gebruiken! Er komt vanzelf een review of swatch op de site, stay tuned!

Hoe vind je mijn shoplog? Heb je zelf nog leuke lakjes gescoord?

12 gedachten over “Shoplogje Kruidvat + Trekpleister

Geef een reactie

